Pages

Wednesday, November 10, 2010

bye bye dungun terengganu.

final exam sudah habis akhirnya! hhahahah. memang seronok gilla boby. paper yang pertama kedua dan ketiga senyum je jawab soalan. smpai paper ke empat and lima, HAMPEH -.- ingt nk score lagi sem ni, but memandangkan ade 2paper yang agak susahhh err taktau lah labuuuu. ape ape pun dah habis exam haha. 'cakap cam takda akai'


Sememangnya aku akan merindui saat saat manis bersama rakan rakan tercinta di dungun terengganu expecially budak budak rumah. jiji, najmie, yus, afeq, panjang, am, bebe, pokleh, sertaaa budak rumah MEON!, bangau, kecik, lie katang!, meon dan lain lain haha. aku akan merindui korang semua : /
jiji bebe afeq yus panjang am nnty ada masa kita lepak, alah korang bukan jauh pun. lagi satu aku nk repeat pes ngn korang semua. tggu sem5 nnti aku dah pro main bola!


memang berat hati rasanya nak tingalkan dungun, mesti rindu time pergi pasar sama sama, study sama sama, shisha smpi lebam,beli burger cheese haha, jerit mcm orang gila kat rumah,buat kerja bodoh dan lain lain lagi hhaah. rindu nak tidur ramai ramai!, and thanks la korang semua selalu mendengar luahan hati aku sebelum tidur, walaupun aku asyik kena marah coz cakap benda yang sama hehe thanks melayan aku. mmng byk kenangan kan? korang semua jaga diri elok elok.


tak lupa juga kepada pembantu rumah, ieka lalola dan along! korang dah mcm kakak and adik aku dah. jaga diri kat dungun elok elok yahh :), along jaga abe we aku molek okayyy?


kepada jenon's semua, saya mintak maaf kalau ada terkasar bahasa yaaa. And mintak maaf sebab xdapat lepak sama beramai ramai. Thnks sebb byk belanja aku ngn afeq makan ya korang hahaha. sarah rahim, kamu jaga diri baik baik, main bola baling elok elok, lari laju laju, lompat tinggi tinggi, :) senyum selalu dan terima kasih kerana menjadi kawan saya, buat saya happy, buat surprise kat teluk bidara, byk bagi kenangan manis yang sukar untuk dilupakan, and sorry weh kalau i byk berkasar kat you aduuuuhhhh.. zurinn kau jgn byk membebel sebelum kena cili ngn aku hahaha, ziraaa, harap harap lepas ni jumpe kau dah tak pending ya? and fifi jaga boyfriend kamu elok elok. jgn gatal gatal. muahahaha.


aku takkan lupa korang semua.


that's all for today


thank you.

5 comments:

  1. weyh , sorry la tak dapat lepak ramai2 eh . and pasal malam tadi tu , sorry sebab tk ajak yang lain turun . kau pun tak cakap nak jumpa semua . aku main ajak je zurin sebab aku taknak jumpa kau sorang2 . papehal sorry tau and thanks buat sem one kitorang bermakna :))

    ReplyDelete
  2. takpelah. hope korang tak lupa aku. and kalau sudi nk lepak mane mane nnty ajaklah :)

    ReplyDelete
  3. ok fine. ko xnk say tq at aq. huhu

    ReplyDelete
  4. hee~~pacak mntion akuuuu..yeay!!thnx pacak..nti jmpe lg okay..=D

    ReplyDelete