Pages

Tuesday, January 24, 2012

air mata

kenapa aku harus menitiskan air mata untuk seorang wanita. kali ini aku jatuh cinta, aku gagal dalam percintaan. hampir setiap malam air mataku berlinangan membasahi pipi. hampir setiap malam aku terkenangkan kenangan manis, terkenangkan janji janji manis. terkenangkan kau. aku seorang lelaki, aku mempunyai hati dan perasaan. kenapa setiap kali dalam percintaan aku gagal!. kenapa setiap kali bercinta aku dikecewakan. kenapa setiap kali aku ikhlas aku dibuang. ya, aku lelaki.lelaki seharusnya gagah kuat dan tabah. tapi ini soal hati, soal cinta. hati ini takdaya sengsara. tak daya menahan siksa. bagaimanakah harus aku lupakan kau. hampir setiap minit setiap saat, wajah kau terukir di fikiran ku. aku sudah menjadi sebaik baik lelaki. aku dah jadi selembut lembut lelaki.aku dah jadi semanja manja lelaki. aku dah cuba menjadi kekasih yang terbaik. aku dah menjadi seorang yang sempurna buat kau.  aku rindu. aku rindu. tapi apakan daya hati ini sakit pedih bagaikan ditikam.air mata berlinangan x hentti, aku menjerit kesakitan aku meraung! kenapa balasan begini yang aku dapat. apekah salah aku. aku ikhlass aku jujur, aku sayang. tapi kenapa balasan buruk yang aku dapat. cinta memang buta. cinta memang tak adil. kenapa aku jatuh cinta.             air mata yang selalu menemaniku. air mata yng selalu memujuk ku. air mata ini jugak yang selalu cuba untuk melupakanmu. nadrah aimi. nama yang xkan aku lupakan seumur hidup. gadis yang berjaya membuat aku jatuh cinta. aku xkan lupakan kau sampai bila bila. aku kecewa. kecewa.. adakah air mata ini dapat mengubah segalanya.. aku hanya mampu menangis dan terus menangis.

No comments:

Post a Comment